Jdi na obsah Jdi na menu

MÝDLOVÝ PRINC - hodnocení z FK stránky Divadla Broadway

21. 4. 2016

Na fanklubových stránkách Divadla Broadway jsem našla rovnou dvě hodnocení od jedno diváka a sdílím. Autorem je Václav Mock:

V sobotu 19. 9. 2015 jsem po páté navštívil muzikál Mýdlový princ v divadle Broadway. Zamiloval jsem si jeho humor, podání písniček, scény, vtipné momenty a já nevím, co ještě. Když jsem viděl na obsazení jméno „Sagvan Tofi“, byl jsem už připravený a věděl jsem, co mě čeká (po minulé zkušenosti). Tofi opět zapomínal texty, tentokrát už chodil i včas na scény, ale zapomínal si rekvizity (př. mobil). Jeho podání hlavní role mě nebaví. Jitka Schneiderová v roli paní učitelky předvedla velmi dobrý herecký výkon a skvělý pěvecký výkon. Nemohu jí nic vytknout. Aleš Háma se mi v roli manažera líbí moc, jeho hlášky mě baví. Reagoval i na aktuální situaci ve státě. Prostě skvělý výkon. Malvína Pachlová se mi líbila o něco víc, než minule. Jak herecky, tak pěvecky. Bronislav Kotiš vystoupil tentokrát jako alkoholik Bečvář. Roli podal úplně jinak, než jeho alternace a také mě bavil. Olga Lounová jako Marča se mi líbila především herecky, pěvecky předvedla svůj klasický dobrý výkon. Petr Kutheil i přes nemoc předvedl skvělý výkon a nic nedal na sobě znát. Jaromír Nosek jako Ondrášek se mi líbil o hodně víc, než minule, bavil jsem se, diváci se bavili. Vlastimila Zavřela jsem měl poprvé a mile mě překvapil. Nedokázal jsem si ho vůbec představit a dokázal, že dokáže zahrát vše. Jana Synková je asi věčná drbna. Perla celého představení! Oživení! …a já nevím co ještě. Andrea Holá předvedla dobrý výkon, ale její alternace má silnější hlas, tudíž větší efekt při sólové písničce. A stejná dvojka dětí jako minule – Natálka Grossová a Matěj Říha. Natálka jako vždy fantastická, a Matěj byl lepší, než minule. Z company bych vyzdvihl Věru Vodičkovou, Lukáše Pečenku a Martina Schreinera. Opět jsem se bavil, ale viděl jsem už lepší podání Mýdlového prince.

Mýdlový princ se vrátil do divadla Broadway se skvělou náladou, úžasnými výkony a diváci se opět 3 hodiny od srdce smáli. V odpoledním představení se představil Martin Písařík, kterého jsem viděl již 3x a je pro mě tou nejlepší alternací Martina Marka. O tom, že je Tereza Kostková velmi přesvědčivá ve své roli, jsme se přesvědčili už v minulé sezoně, ale včera byla o 100% lepší i pěvecky. Václav Kopta a Malvína Pachlová předvedli dobrý výkon. Denny Ratajský se opět předvedl jen v té nejlepší stránce a všechny přítomné pobavil a naučil slavnou choreografii "Sekám sekám, řežu řežu". Veronika Stýblová byla lepší než kdy jindy. Její včerejší především pěvecký výkon byl opravdu úchvatný. Michal Kavalčík překvapil především pěvecky, na roli se parádně hodí. Záskokový Ondrášek Lukáš Pečenka pobavil všechny diváky, kteří ho odměnili bouřlivým potleskem i během představení a také předvedl perfektní pěvecký výkon, při kterém mrazilo. Luděk Nešleha svou roli ztvárňuje moc hezky, vtipně. Moc se mi líbí. Jaroslava Obermaierová hraje "drbnu" Hadravovou velmi dobře, avšak její alternace se mi projevem líbí o něco více. Pavlína Ďuriačová uchvátila svým zpěvem, jako vždy. Dětská dvojka Natálka Grossová a Matěj Říha potěšili svými výkony a projevem. V company bych vyzdvihl nejspíše Petera Pechu a Martina Schreinera. Když nehrají, tak Mýdlovýmu princi cosi chybí.

Včerejší představení skvěle otevřelo brány divadla i v nové sezoně. Přeji titulu a celému divadlu mnoho vyprodaných představení a spokojených diváků jako včera.